Saturday, July 13, 2013

Challenge 26: Galaxies

Hi Girls!

(This a scheduled post)
Before I show you my manicure I want to warn you that this was my first attempt of galaxy nails. I like the result and I am thinking at repeating it. It reminds me of the Milky Way :-D.


Products I have used:
  • Gabrini Matte - Nr. M 07 (blue)
  • Maybeline - Nr. 630 Dark Denim (blue)
  • Rimmel - Nr. 58 Lemon Drop
  • Flormar Supermatte - Nr. M103






The next challenge is The Supernatural and will be posted on Saturday, the 20th of July, 2013.

Don't forget to check out the other galaxy nails too:

21 comments:

  1. Foarte dragut modelul. Se pare ca majoritatea fetelor care au participat la aceasta tema, au realizat pt prima data tema Galaxies.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intotdeauna mi-a fost frica de acest model dar parca nu e asa greu de ralizat :-)

      Delete
  2. foarte faina si ai dreptate aduce cu Milky Way :d

    ReplyDelete
  3. Oare prin ce metoda ti-au iesit asa superb? Vrem detalii! Pretty please ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru aplicarea ojelor am folosit numai burete (inclusiv pentru baza). Pentru fiecare culoare un al tip de burete :-D

      Delete
  4. Hihi sper sa nu te superi pe mine, imi place la nebunie manichiura ta, dar parca mie imi aduce aminte de cerul cu norisori frumosi si albi de vara :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu daca mu uit mai mult la ea parca vad Pamantul :-)

      Delete
    2. Ai dreptate :)) cand ma uit mai bine :D

      Delete
  5. arata foarte bine.. :D imi place cum ai aplicat oja alba...:)
    pupicei!

    ReplyDelete
  6. woooow cat de bine poate sa arate...mchiar ma duce cu gandul la galazie...facuta exact cum trebuie si cat trebuie...deloc incarcata...nu e simplu de facut o manichiura galaxy, a ta a iesit perfect <3

    ReplyDelete
  7. Ce frumos ti-a iesit! Arata minunat!

    ReplyDelete
  8. Foarte frumos arata, trebuie sa-mi fac curaj si eu sa incerc! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Daca faci doar cu burete nu este asa greu ;-)

      Delete
  9. sunt frumoase, ti-au iesit tare bine :)

    ReplyDelete
  10. Foarte frumoasa ideea ta. Si pe mine ma duce cu gandul la Milky Way.

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. I enjoy reading your comments, so don’t be shy!
I allow links to be placed within the comments but please act with moderation and don’t spam.
I reserve myself the right to delete the comments that I consider being only for purposes of advertising your own blog.