Saturday, July 27, 2013

Challenge 28: Gradient Nails

Hi Girls!

For today's challenge I have created a manicure that reminds me of my vacation in Greece. To create my gradient I have used several shades of blue :-)


... and some blue glitters :-D. My motto is: "Whenever in doubt, glitter!"


Products I have used:
  • Farmec - Nr. Pool Party --> 2 coats as the base color
  • Essense Snow Jam - Nr. 01 Goofy Blue --> first layer of the gradient
  • Maybelline Mini Colorama - Nr. 96 Party Blue --> second layer of the gradient
  • Flormar SuperMatte - Nr. M103 --> white polish. I applied it on the tip of the nails 
  • Nicole by OPI - Sweet Dreams --> the glitter topper




I don't know about you ... but I am in love with this manicure!!!!!


This is my favorite sponge :-)


The next challenge is Water marbled and will be posted on Saturday, the 3rd of August, 2013.

Don't forget to check out the other gradient nails too:
Don't forget to enter my 50.000 views giveaway! 
The glitter polishes are waiting for you to win them!

22 comments:

  1. Combinatia culorilor ma duce cu gandul la mare. Imi place foarte mult. Dar mai mult imi place a 2-a varianta. Glitter-ul face modelul sa arate extrem de frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult. Si mie-mi place mai mult cu glitter :-D

      Delete
  2. foarte frumos gradientul tau. atat simplu cat si cu glitter.. :D
    pupici!

    ReplyDelete
  3. Arata foarte bine gradientul, imi place tare mult varianta finala cu glitter :)

    ReplyDelete
  4. Este o manichiura de Craiasa Zapezii! Foarte frumoasa, cum ne-ai obisnuit!

    ReplyDelete
  5. Ouuuu maaare....vacanta...ce frumoasa e manichiura, dar pot doar visa la locul frumos care a inspirat-o :*

    ReplyDelete
  6. ador culoriil!! sunt superbe!!!iar gliterrul acesta e unul din preferatele mele :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Imi place ata de tare albastrul de la Farmec. Va trebui sa o mai port :-D

      Delete
  7. super! am vrut noi cam aceeasi idee, pe albastru; diferenta e ca tie ti-a iesit superb :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne-a inspirat acelasi lucru :-D
      Mie-mi plac culorile pe care le-ai ales :-)

      Delete
  8. Ce frumos arata!Varianta cu glitter este preferata mea.
    Nu pot decat sa visez la locul ce te-a inspirat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Din pacate tot ce mi-a ramas si mie sunt amintirile...

      Delete
  9. Frumos degradeul, seamana cu valurile unei mari .

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. I enjoy reading your comments, so don’t be shy!
I allow links to be placed within the comments but please act with moderation and don’t spam.
I reserve myself the right to delete the comments that I consider being only for purposes of advertising your own blog.