Saturday, August 3, 2013

Challenge 29: Water Marbled

Hi Girls!

Take a good look at today's manicure, because it's the first and possibly the last time you see a water marble design made by myself. 
I just hate this technique. It's so messy and time consuming and polish consuming and ...  so on :-P

Madalina from Miss Happy and Her Nails has suggested that I could try a dry water marble (tutorial here) and this is what I have done. 


Products I have used:
  • Natty - Nr. 372
  • Natty - Nr. 445
  • Rimmel - Nr. 58 Lemon Drop

I hate this manicure so I have made only two more pictures. 



The next challenge is Inspired by a tutorial and will be posted on Saturday, the 10th of August, 2013.

Go quickly and check out the manicures of my friends. I am sure they did a better job then me:

27 comments:

  1. Arata minunat si varianta asta, cred ca o sa o incerc si eu :)) Azi am simtit ca iau foc :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie-mi spui? Imi venea sa arunc toate ojele pe geam :-P

      Delete
  2. nu am incercat pana acum varianta asta de water marble dar nu e timpul pierdut
    pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu o sa arate niciodata ca un water marble "original", dar este o metoda mult mai curata.

      Delete
  3. Ce tare! Chiar ma bucur ca ai incercat tehnica. Este foarte buna varianta aceasta, cand ojele nu se imprastie in apa. Imi place rezultatul la care ai ajuns.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca mi-ai zis de aceasta tehnica. Altfel cu siguranta mas fi retras :-)

      Delete
  4. As fi vrut sa incerc si eu, noroc ca n-am avut folie de plastic ca cine stie ce nebunie imi iesea :))) mie nu mi se pare urat modelul tau :)

    ReplyDelete
  5. Arata bine si in varianta asta. Sunt convinsa ca este si mai simpla. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este muuuuuuult mai simpla. Doar ca ai nevoie de +1 zi pana se usuca ojele.

      Delete
  6. Foarte frumos ti-au iesit! Imi place mult! :)

    ReplyDelete
  7. Cand ti-am vazut prima poza mi s-a oprit respiratia. E DEMENTIAL rezultatul, minunattttt !Poti sa te superi dar eu iti salvez pozele, sa le admir ori de cate ori imi amintesc de ele.
    Cea mai buna interpretare a acestei colaborari a ta e :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooo, cred ca am si rosit. Multumesc mult pentru apreciere!

      Delete
    2. Sa stii ca inca mai simt asta chiar si dupa atatea luni ... minunata manichiura :)

      Delete
  8. Imi place foarte mult rezultatul si culorile alese, arata grozav!

    ReplyDelete
  9. sa stii ca modelul, chiar daca este ciudatel la prima vedere, este unic!iar combinatia de culori foarte reusita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar ca este unic. Mai rar vezi asa ceva :-D
      Pe mine inca ma surprinde cand o vad!

      Delete
  10. Deci rezultatul e fantastic arata asa de bine si da si eu am zis ca nu mai fac tehnica asta si asa cam la vreo luna doua ma mai ia sa ma incerc si iar ma enervez :)) data viitoare fac si eu uscat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand o sa am ceva mai mult timp si nervi (!) o sa ma apuc iar de un water marble "ud". Sper sa reusesc. Tehnica aceasta este super usoara, doar ca esti limitata la crearea modelului.

      Delete
  11. arata genial! si prin model si prin combinatia de culori!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. I enjoy reading your comments, so don’t be shy!
I allow links to be placed within the comments but please act with moderation and don’t spam.
I reserve myself the right to delete the comments that I consider being only for purposes of advertising your own blog.