Saturday, March 16, 2013

Challenge 9: Inspired by a Movie


Hi Girls!

First of all it's Saturday again... finally!
Second of all it's time for a new challenge! Oh, yeah!
This is a scheduled post because I'm out of the country in this weekend, I hope it really works...
As always, I can't wait to see your manicures :-).

Although this challenge is supposed to be inspired from a movie, my source of inspiration was a TV series: The Mentalist (let's not let this minor detail get in the way). The Mentalist is my favorite TV series at the moment because the story is great and the main character is charming. But here comes the really interesting and yet terrifying drawing which is at the heart of the movie and which has inspired this manicure: The Red John Face.



Products I have used:
  • Flormar Supermatte - Nr. M103 (white base. It seems to me that I used this white polish more and more :-) )
  • Red acrylic paint


Some more pictures:








Don't forget to enter my first giveaway! Click here and check out what you can win.

The next challenge is Green Nails  and will be posted on Saturday, the 23rd of March, 2013.

Don't forget to check out the other girls too:


5. Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro
9. Ioana's Chit-Chat http://ioanasreviews.blogspot.ro/

27 comments:

  1. am vazut si eu serialul si mi-a placut mult.. :D
    imi place si manichiura creata
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Ce manichiura draguta :) Si eu m-am inspirat tot dintr-un serial ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! Defapt trebuia sa ne inspirim dintr-un film dar nu am putut sa rezist :-D

      Delete
  3. Îmi place tare mult The Mentalist. În special felul în care rezolvă crimele dar şi actorul este foarte carismatic. Ce nu-mi place este toată povestea cu Red John. Adică era interesant la început dar acum cred că ar fi cazul ori să îl găsească sau să o lase baltă. Se lungesc prea mult şi nici nu mai e interesantă linia asta.

    Manichiura, ironic, mi se pare veselă. Dar mă gândesc la ce însemna de fapt simbolul respectiv şi îmi schimb părerea.

    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi se pare interesanta tema Red John. In comparatie cu alte seriale (de ex. MD House, Alias, Bones - pe care le iubesc de altfel!) The Mentalist mi se pare ca are o tema care se dezvolta in paralel cu "micile" crime rezolvate zilnic. Mi se pare interesant acest aspect. Sper totusi sa-l gaseasca odata pe Red John :-)

      Delete
  4. Haha, ce tare! Si eu am fost innebunita dupa The Mentalist, dar nu m-as fi gandit niciodata la simbolul lui Red John daca ar fi fost sa fac o manichiura dupa serial. Imi place ideea :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult! Am stiut ca voi desena Red John din prima clipa in care am vazut ca exista o astfel de provocare. Imi place foarte mult filmul.

      Delete
  5. foarte tari...si eu am vazut Mentalistul, mi-a placut foarte mult! <3

    ReplyDelete
  6. I love it :) And I think that these nails can do that we will be happy :)
    http://illusionistofdreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Faine :D Trebuie sa ma uit si eu la serialul asta!

    ReplyDelete
  8. Exact ce-a zis Elisa vroiam sa spun si eu. Simple si super frumoase :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Initial am vrut sa desenez doar pe 2 unghii (nu am vrut sa risc sa nu reusesc sa redau imaginea corecta) dar erau mult prea simple unghiile fara figurina.

      Delete
  9. Serialul meu preferat :X te felicit pentru idee. Foarte originala.

    ReplyDelete
  10. Sunt tare simpatice unghiutele tale :) imi doresc si eu de ceva vreme sa vad serialul

    ReplyDelete
  11. Funny si pe de alta parte trista manichiura daca ne gandim la serial. Frumoasa interpretare si mie imi place la nebunie serialul

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  12. Nu ştiu serialul, dar am căutat ceva informaţii pe google şi mi se pare că ai reprodus perfect figurina!

    ReplyDelete
  13. :D ce simpatice sunt:D am auzit de serial, dar nu m-am uitat la el ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Mie imi place foarte mult serialul. Abia astept noile episoade! :-D

      Delete
  14. ce haioase! recunosc ca nu ma uit la serial, il stiu pe actor din vedere, din pacate nu am urmarit serialul, dar nu e nicodata prea traziu :D

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. I enjoy reading your comments, so don’t be shy!
I allow links to be placed within the comments but please act with moderation and don’t spam.
I reserve myself the right to delete the comments that I consider being only for purposes of advertising your own blog.